דולגופיאט - דולגופיאט: "כל היום אני בשמש, מקווה שהצבא יתחשב בי" : ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

דולגופיאט - דולגופיאט: "כל היום אני בשמש, מקווה שהצבא יתחשב בי" : ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat.

על מה ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב? ההסבר המלא - סרוגים
על מה ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב? ההסבר המלא - סרוגים from www.srugim.co.il
האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא.

ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון.

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הכסף באליפות אירופה
ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הכסף באליפות אירופה from ynet-images1.yit.co.il
משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי.

האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט נחשף: ‏"יש לי חברה והמדינה ...
האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט נחשף: ‏"יש לי חברה והמדינה ... from www.omritv.co.il
גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו!

ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code